سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانال تلگرام

یادداشت ثابت - سه شنبه 96/4/21
11:24 صبح
قاسم احمدی دستجردی

با عرض سلام خدمت همه دوستان، امیدوارم که حال همه شما خوب باشه، در این جا باید از همه شما به خاطر اینکه در این چند روز در خدمت شما نبودم عذر خواهی کنم ، واقیعیت این هست که من در این چند روز داشتم یک سایت در خصوص کانال تلگرام درست میکردم.

بله عزیزان من این سایت رو با هدف تبلیغ کانال تلگرام برا شما دوستان طراحی کردم، و امیدوارم که با استفاده از این سایت بتونید ممبر های زیادی برای کانال تلگرام خودتون بگیرید، نگران هزینه همه نباشید، همه چیز رایگان هست و فقط شما باید کانال های تلگرام خودتون رو در این سایت به ثبت برسونید و به این طریق هر روز هزاران ممبر رایگان دریافت کنید.

من در این سایت منتظر نظرات شما دوستان هستم، البته در سایت کانال تلگرام، کانالهای تلگرام زیادی هم هست که شما میتونید در اونها هم اگه دوست داشتین عضو بشین، البته این فقط یک پیشنهاد هست و به نظر شما دوستان بستگی داره،.

اگر یکسری به سایت بزنید میبینید که در این سات کانال های زیادی به ثبت رسیده و این نکته رو هم بگم که افراد زیادی موفق شدند کانال خودشون رو به ثبت برسونند، که از این بابت موجب خورسندی هست، و این لطف دوستان رو میرسونه.

بچه ها من منتظر شما هستم، البته اینجا باید بهتون بگم که من لینک سایت رو یکبار دیگه هم در زیر میارم تا ما رو فرماموش نکنید.

ثبت کانال تلگرام

http://canal-telegram.ir/

 



تمامی حقوق این وب سایت متعلق به احمدی کلش | معرفی گروه ها و کانالهای تلگرام است. || طراح قالب avazak.ir