سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دولت تدبیر و امید حق هسته ای ملت ایران را در جهان به اثبات رساند

سه شنبه 95/7/6
8:34 صبح
قاسم احمدی دستجردی

کرج-ایرنا-استاندار البرز گفت: دولت تدبیر و امید توانست با دیپلماسی خوب حق مسلم هسته ای ملت ایران را در جهان به اثبات برساند.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی شامگاه دوشنبه و به مناسبت روز جهانی گردشگری و در آیین بهره برداری از تالار پذیرایی کاروانسرانی تاریخی فرهنگی شاه عباسی کرج، افزود:دنیا پذیرفته است که ایران تحقیقات در حوزه هسته ای داشته باشد.
وی ادامه داد: فضای جهانی در بعد سیاسی به نفع ایران تغییر کرده است به طوری که اکنون کشورهای اروپایی از ایران در مقابل زیاده خواهی آمریکا دفاع می کنند.
استاندار البرزبا اشاره به اینکه این روند موجب شده تا در داخل کشور سرمایه گذاری خارجی جذب شود، افزود:
امروز بخشی از سرمایه گذاری های خارجی در البرز به نتیجه رسیده است .
طهایی خاطر نشان کرد: قرار است سرمایه گذاران خارجی فناوری های جدید را به ایران وارد کنند، تاجوانان بتوانند بیشتراز گذشته فرصت اشتغال داشته باشند.
این مسئول با اشاره به اینکه نیاز است که ابتدا قابلیت های کشورمان را بشناسیم، اظهار کرد: جای جای ایران اسلامی آثار پر افتخار گذشتگان ما است .
وی اظهار امیدواری کرد، به همت مسئولان صنایع دستی و گردشگری استان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در بخش فرهنگی وگردشگری درالبرز باشیم.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه گردشگری بزرگترین پیست اسکی ملی در البرز قرار دارد و همچنین بزرگترین مناطق بکر درارتفاعات کوهستانی، جنگلی و روستاهای تاریخی در این استان واقع شده است.
وی با بیان اینکه میراث گرانقدری که در مناطق و روستاها و شهرها وجود دارد که باید احیا شود، گفت: سند چشم انداز و آمایش استان البرزتهیه شده است و سند پایین دستی آن باید مطالعه شود تا بتوانیم این استعداد ها را شکوفا کنیم.
طهایی خاطر نشان کرد: باید در این بخش کمک کنیم که رونق بیشتری صورت بگیرد.
در این آیین تعدادی از مسئولان کشوری ،نمایندگان مردم البرز در مجلس حضور داشتند.
7410/ 6155 خبرنگار مژگان السادات سجادی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

 

انتهای پیام /*



تمامی حقوق این وب سایت متعلق به احمدی کلش | معرفی گروه ها و کانالهای تلگرام است. || طراح قالب avazak.ir